torsdag 24 maj 2012

rabbits & paper rolls.


Alltså.. Sofia på Mokkasin slutar aldrig förvåna mig. Bilderna på hennes blog är ju helt fenomenala!! Jag blir inspirerad och hänförd varje 
gång jag klickar mig dit. Kolla bara de underbara pappersrullarna.. Och kaninlampan.. Ja, den kunde jag inte låta bli att klicka hem

Wow.. Sofia at Mokkasin doesn't stop to amaze mer. The pics on her blog are phenomenal!! I get inspired and thrilled each and every 
time I click myself over there. Just look at the wonderful paper rolls.. And the rabbit lamp.. I couldn't help myself but to buy it for myself.

all pics from and by mokkasin

5 kommentarer:

  1. jamen jag vet. hon måste vara en av de mest kreativa jag stött på.
    och allt är så vackert. så genomtänkt.
    med 4 barn liksom - häpp!

    kaninen fick komma hem till oss också. 3 st. en till liten bror. en till stor bror. och en till liten kusin :)

    kram.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, man får nästan låta bli att gå in där ibland!
    Fint med kaniner!
    Kramar Hanna

    SvaraRadera
  3. I want that beautiful lamp!!!, have a lovely day!!, big hug!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!